Jebulis, tänään on vuoden viimeinen päivä. Jännää tai ei oikeastaan, sillä olen äitini kanssa kahdestaan ja on sairaan tylsää. Raketteja on muutama, suurinosa ammuttu. Kuolen tylsyyteen! Ääää... Eikä telkkaristakaan tule enää mitään hyvää ohjelmaa. NAAAHHHH!!H!!!!H!H!H!H!H (Tuo oli tämän hetkisen tunteen ääni-ilmaisu.)
Ajattelin tehdä jonkunlaisen "Hyvää Uutta vuotta" - kuvan, mutta en jaksanut/saanut mitän hyvää aikaseksi. Tämä vuosi on ollut todella mukava. Tunnetiloja on ollut joka lähtöön. Ensimmäinen puolivuotta rypesin angstissa ja nyt tänä kesästä tähän päivään on ollut todella mukavaa! Koulussa kaikki on ollut täydellistä, ainakin minusta ja olen saanut paljon uusia kavereita! =) Ihanaa.. hihihi.
Tänä vuonna olen myös kehittänyt piirrustus taitojani todella paljon. Opiskellut koulussa hyvin ja saanut hyvän joulutodistuksen.
Teen uudenvuoden lupauksen; Lupaan, että alan opiskelemaan koulussa kunnolla ja olen kesällä mahdollisimman paljon kavereiden kanssa (viime kesän olin lähes kokonaan kotona). Mm.. Mietin joitakin muitakin lupauksia, mutta nyt en niitä muista.

(Okei, okei, teen sen hyvää uuttavuotta kuvan.. Hetkipieni!) :D