Olen innostunut ostamaan kirpputoreilta kirjoja. Nyt vaan alkaa jo käymään tila vähiin. Nyt tämän kesäloman aikana olen ostanut kuusi kirjaa. Tosin kaikki ovat pokkareita, mutta minulle käy kovakantiset ja tuommoset pehmeätkin. Yhtä aloin niistä tänään lukemaan ja vaikuttaa todella jännältä ja mielenkiintoiselta. Varmaan jatkan vielä lukemista, jos kerkeän. Huomenna ainakin pyhitän aikaa lukemiseen.

Listaan kirjat jotka olen ostanut tähän:

Ira Levin - Suudelma ennen kuolemaa

Barbara Cartland - Sinisilmäinen noita

Martin Meyers - Epäily

Diane Guest - Kauhujen talo

(Nämä oli kaikki samassa paketissa^^)

Jan Coffey - Vaarallinen usko

Tuo vaarallinen usko vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Olen lukenut vain alun, mutta tahdon lukea sen varmasti loppuun. En ole pitkään aikaan lukenut mitään tälläistä. Tämä on kait kauhua tai jotain jännitystä.

Vaikka minulla on todella vähän kirjoja, minun kirjahyllyni tursuaa yli. Se on mätetty ihan täyteen kirjoja. Suurin osa on jotain suuria kirjoja (kartasto, dragonologia, ymym tietokirjoja)..