Aina kun kuuntelen musiikkia tarkkaan. Tulee semmonen jännä olo. Tekis miel purkaa kaikki "salaisuudet" itestään jollekkin tai kaikille. Sitte tulee semmonen onnellinen olo. Tyhjä olo. Tätä vois jo kuvailla musikaaliseksi orgasmiksi. Tykkään niin musiikista.

Musiikki makuni on vaihdellut nyt vuoden sisässä tosi paljon! Vuosi sitten kuuntelin sellasta missä vaan räävytään ja ranteet auki. Tahdon tappaa itseni, veri lentää. Sen jälkeen kuuntelin yhdessä vaiheessa koko ajan räppiä. Nyt kuuntelen semmosta jännää musiikkia. Kai rockia? En tiedä. Christian rock on ainakin mahtavaa. Varsinkin Red! Sitä vois kuunnella vaik kuinka kauan.. Ihana melodia, ihana ääni, ihanat sanat..

Olen vuodessa kasvanut todella paljon henkisesti. Vuosi sitten olin todellakin sellainen, kuin mitä musiikkia kuuntelin. Olin kunnon angsti. No, silloin ei tapahtunut oikeen mitään onnellista. Kaikki meni huonosti. Nyt kaikki on hyvin. Ainakin omasta mielestäni. Voi myös johtua siitä, että vuosi sitten en ollut vielä isosjutuissa mukana. Sen kautta olen saanut "voimaa". Olen kai aina uskonut kuitenkin Jumalaan. Rukoillut koko pienen ikäni.

Olen kai aika outo. Eräs ystäväni sanoi, että minä tunnut todella sisään kääntyneeltä ja ujolta, jos ei tunne. Mutta sitten kun oppii tuntemaan huomaa, että näin ei olekkaan. Tuntuu kuitenkin, että olen aika sisään kääntynyt. Kai? Jaa-a.

Tää on aika outo kirjotus. Vähän angstin ja jonkun oudon välimaastoa. Julkaistakko vai Palaa tallentamatta?